W obecnych czasach niełatwo być modnym, bo trendy tak szybko się zmieniają, że nie zawsze za nimi nadążamy. Dobra wiadomość, jest taka, że trudno jest też być niemodnym – bo w cenie jest różnorodność. Najważniejsze to odnaleźć swój styl i chodzić w rzeczach, w których czujemy się dobrze.
Śledź najnowsze trendy
W byciu modnym z pewnością pomocne jest śledzenie działalności największych dyktatorów mody. To, co oni prezentują na wybiegach, z pewnością znajdzie swoje odbicie na ulicach całego świata. Ślepe podążanie za modą może się jednak obrócić przeciwko nam, dlatego z propozycji projektantów wybierajmy tylko te rzeczy, na których widok mocniej nam zabiło serce. Jeżeli kolekcje, któregoś z kreatorów szczególnie przypadły nam do gustu, to uznajmy, że jest on naszym ulubionym. Wtedy, zależnie od naszych możliwości finansowych, możemy naszą szafę zapełnić ubraniami od niego, lub w podobnym stylu. Pokuszenie się – przynajmniej od czasu do czasu – o zakup bluzki, sukienki czy spódnicy od ulubionego projektanta, na pewno pomoże nam ubierać się w zgodzie z obowiązującymi trendami.
Z Włoch za ocean
Na rynku mody pojawia się coraz więcej marek i projektantów, które depczą po piętach wielkim, znanym od lat dyktatorom. Młodsze pokolenie na nowo definiuje modę i ma na nią świeże spojrzenie, dzięki czemu oferuje swoim klientom oryginalne, kreatywne produkty. Marka Ermano Firenze działa na rynku od roku 2000, a już podbiła serca wielu kobiet. Jej produkty są niezwykle różnorodne i choć wyraźnie wpisują się we włoski styl, to podobają się nie tylko w Europie, ale i za oceanem. Projektanci tej marki oferują kobietom ubrania, które stylistyką nawiązują do tego, co już znamy – czasem są to lata 80., innym razem 90. – ale w nowej, oryginalnej odsłonie. Sukienki o tradycyjnym fasonie wykonane są z oryginalnego materiału, a proste w formie bluzki zachwycają niebanalnym kolorem. Koszule oversize i spódnice podkreślające sylwetkę, ciepłe swetry i wzorzyste bluzy – tak różnorodny wybór sprawia, że warto śledzić, co do zaoferowania ma ta kreatywna marka.